١٧ ديسمبر ٢٠٠٦

موبايلي العظيم 3310

موبايلي العظيم 3310 يوم الجمعة اللى فاتت وانا قاعدة معاه وباقلب فى الارقام عشان اكلم دعاء منعم عشان اسالها هنخرج امتى .. وأول ما مسكته ومكانش في الشاحن لاقيته عمل charging لوحده بصراحة اتخضيت شوية ، بس لاقيته بعد ما كلمت دعاء وجاية اكلم إيمان عملها تاني .. قولت في نفسي يمكن العاطفة اللى بتربطني بيه وإني كل ما أروح في مكان مبتكلمش عنه غير كويس هو السبب في اللي حصل.
المشكلة إن إيمان كل ما تشوف وشي تتريق عليا وتقولي لازم تغييريه دا لا شكل ولا أي حاجة ، أنا فعلاً فكرت أغير لسبب واحد إنه بيفصل وأنا باكلم المراسلين اللى بيبقوا بيتكلموا دولي، وأحياناً بعد ما بيفصل مبيرداش يفتح تاني غير لما بافتحه وبالعب في السنون اللى جوا، بصراحة مش متخيلة إنى ممكن أستغني عنه وأغيريه، لكن الضغط بدأ عليا من البيت كمان منار بتتريق عليه عشان أغيره، المهم اقترحوا عليا أخليه عندي في الدرج بس غيريه.
بس ربنا صلح حاله دوقتى وبقاله أسبوع تقريبا مش بيفصل وأنا باتكلم .. ربنا ييسر بس احتمال قريب أغيره ... احتمال وليس أكيد.

هناك ٥ تعليقات:

مُصْعَب إِبْرَاهِيم يقول...

ههههههههه
أضحك الله سنك يا مروة

أنا عن نفسي ما غيرتوش إلا لما اتسرق مني :(

ولسة زعلان عليه لغاية دلوقتي
كانت عدة أصيلة أوي أوي

هبههههووب يقول...

اذيك +يا ميرو عامله ايه انتى وحشانى اوى
انا كانت عندى نفس العدة وكان حمار شغل كان بيستحمل اى حاجه بس الله يرحمه بقى اصله اتسرق بس كان جديد وبحالته بس الحمد لله على كل شىء المهم انا حاليا اشتريت غيره ومش مهم ايه العدة بس تكون حاجه حلوة وانا حاسه بيكى وبأنها عشره وبعدين افتكر انه كان معاكى من ايام الكليه
بس اهم حاجه تعملى Backup
للارقام الى عندك احتياطى
لانى اول ماحسيت انى بفكر اجيب حاجه احدث وف حاله عدم رضا عنه
الاحساس مكملش ولاقيته اتسرق
الحمد لله على فكرة الى موبايله يتسرق يكون مخبى الرقم السرى عندة علشان لو لقدر الله حصل كدة يتصل بالتوكيل وبيضربوا العدة فالى سرقها مش بيتهنا بيها
وعلشان تعرف الرقم ..قم بالاتى::::ا
*#06#
هيظهر رقم كبير عينوه عندكم علشان لو حصل حاجه
لو كل الى يتسرق موبايلو هيعمل كدة الى بيسرق هيحرم
وربنا يكرم موبايلك ويشد حيله ويخليهولك
بحبك ف الله
http://hhaabbhhoobb.blogspot.com/

dead man يقول...

هذا وقد أصدر الموبايل 3310 تحذيرا شديد اللهجة مهددا بتفجير مقر العمل حال بيعه

وجارب العمل علي اقناع الموبايل يالبقاء في الدرج أو المشاركة مع المويايل الجديد في موبايل وحدة خلوية

أوعي تبيعيه

غير معرف يقول...

هيتغير يعني هيتغير يامروة حرام عليكي ده بيشتكي كتير وانت ولا هنا
انا عارفه ان قلبك طيب وهترحميه من اللي هو فيه -وكمان القتل الرحم في هذه الحالة مباح شرعا وقانون
وكمان علشان يبقي عندك بلوتوث وتعرفى تحملي نغمات هدية

Ahmed Al-Sabbagh يقول...

اثبتى على موقفك وما تغيريش يا بنتى

دول ناس مغرضة

بقولك

بايعة الجهاز ده ؟؟

انا شارى

:)